- ΑΛΛΑ ΣΠΟΡ
- Posted
- Διαβάστηκε 928 φορές
Nissan JUKE Nismo RS: Άφιξη της “καυτής” έκδοσης του συναρπαστικού crossover και στην Ελλάδα!
Με τιμή εκκίνησης στα 25.950€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης) το νέο Nissan JUKE Nismo RS, αποτελεί μια άκρως “προκλητική” σπορ εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover, ανεβάζοντας την αδρεναλίνη των υποψήφιων αγοραστών στα ύψη!
Ακολουθώντας πιστά τα χνάρια της “ναυαρχίδας” του GT-R NISMO, το νέο JUKE Nismo RS ενσωματώνει μια σειρά από σχεδιαστικές και μηχανολογικές βελτιώσεις, όντας το πιο σπορ και πιο ολοκληρωμένο JUKE, μέχρι στιγμής.
Σύμφωνο με την αντίληψη που διέπει όλα τα μοντέλα της NISMO, το νέο JUKE Nismo RS συμπυκνώνει την ουσία των σπορ επιδόσεων, τοποθετώντας τον οδηγό στο επίκεντρο της δράσης. Έχοντας ως γνώμονα την αξιοποίηση των 30 ετών εμπειρίας και τεχνογνωσίας της NISMO, το νέο JUKE Nismo RS έχει ανασχεδιαστεί εκτενώς, προκειμένου να προσφέρει ακόμα πιο έντονη και πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Με ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, απίστευτα δυνατά φρένα και κορυφαίο εξοπλισμό, το νέο RS αποτελεί την πλέον συναρπαστική εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover της Nissan.
Όπως για κάθε μοντέλο της NISMO, έτσι και το RS έχει “καθαρόαιμο” αγωνιστικό design, όπου σε συνδυασμό με την κορυφαία αεροδυναμική αλλά και την πρωτοποριακή μηχανολογική του αρτιότητα, χαρίζει συναρπαστικές επιδόσεις!
Με όπλο την πλούσια εμπειρία της Nismo στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το νέο JUKE Nismo RS κινείται από τον προηγμένο 1,6 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης που μετά τις ειδικές επεμβάσεις, αποδίδει την εκπληκτική ιπποδύναμη των 218PS (160kW). Επιπλέον η ροπή, στις δικίνητες εκδόσεις με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, έχει αυξηθεί στο θηριώδες μέγεθος των 280Nm. Η ομάδας της Nismo, προκειμένου να διασφαλίσει ότι το σασί του μοντέλου μπορεί να αποδώσει επιτυχώς τη ροπή στους τροχούς, έχει εφοδιάσει τις δικίνητες εκδόσεις με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στους εμπρός τροχούς.
Η τετρακίνητη έκδοση του κορυφαίου μοντέλου έχει τιμή εκκίνησης από τα 29.450€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης) και εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα κατανομής της ροπής από τη Nissan (Torque Vectoring System), όπου σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο μετάδοσης Xtronic, αποδίδει 250Nm ροπής. Στην περίπτωση του Xtronic, το JUKE Nismo RS εξοπλίζεται με paddle shifts στο τιμόνι που κάνουν ακόμα πιο εύκολο τον χειρισμό των οκτώ ταχυτήτων στη σειριακή λειτουργία !
Για την “αναπνοή” αλλά και για την ακόμα μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα, φροντίζει το σύστημα εξάτμισης της NISMO, με ένα νέο διαχύτη πίσω, παρέχοντας φυσικά μια απίστευτη, αγωνιστική χροιά.
Επιπλέον βελτιώσεις συναντώνται στην αυξημένη ακαμψία του πλαισίου, αλλά και στο σύστημα πέδησης που αντέχει στο έπακρο τις σκληρές καταπονήσεις. Χαρακτηριστικά, η διάμετρος των εμπρός δισκόφρενων έχει αυξηθεί από τα 296mm στα 320mm, ενώ και τα πίσω δισκόφρενα είναι πλέον αεριζόμενα. Τα νέα ελατήρια και έμβολα της ανάρτησης έρχονται για να συμπληρώσουν με τέλειο τρόπο τις αλλαγές στο σασί του JUKE Nismo RS.
Οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων με τα χαρακτηριστικά διακριτικά του RS, το αντίστοιχο λογότυπο στο στροφόμετρο μαζί με τη διακριτική σουέτ επένδυση του πίνακα οργάνων, αποτελούν μερικές μόνο από τις εμφανείς αλλαγές του νέου μοντέλου. Επιπλέον, προσεγμένη πινελιά στο εσωτερικό του μοντέλου, αποτελεί το εντυπωσιακό “ανάγλυφο” στον λεβιέ του επιλογέα αλλά και στα paddles του κιβωτίου ταχυτήτων.
Περαιτέρω επιλογές για τους υποψήφιους “τυχερούς” ιδιοκτήτες, αποτελούν τα ειδικά bucket καθίσματα της Recaro, τα Xenon φώτα, το σύστημα περιμετρικής θέασης της Nissan Around View Monitor, αλλά και το Safety Shield που περιλαμβάνει τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου και Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων.
Το νέο JUKE Nismo RS είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές επιλογές : White Pearl, Black Metallic και Silver Grey, συνοδευόμενες από την χαρακτηριστική σπορ, διακριτική επένδυση του εσωτερικού.
Το άκρως βελτιωμένο αεροδυναμικό πακέτο του JUKE Nismo RS, περιλαμβάνει χαμηλωμένους προφυλακτήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω, φαρδύτερα φτερά και ποδιές στα μαρσπιέ, την χαρακτηριστική μάσκα τύπου V από μαύρο χρώμιο, αλλά και πίσω σπόιλερ για καλύτερη κατανομή της αεροδυναμικής αντίστασης. Ως αποτέλεσμα της εμπειρίας της Nismo από τις πίστες των αγώνων, το JUKE Nismo RS έχει καταφέρει να μειώσει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις χωρίς να αυξηθεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας.
Η φιλοσοφία της NISMOεπεκτείνεται ως προς την εξωτερική σχεδίαση με τα κόκκινα καλύμματα των καθρεπτών, καθώς και με την χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα που περιβάλλει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Η εικόνα ολοκληρώνεται με τα νέα φώτα ημέρας LED σε απόλυτη αρμονία με τις κάτω γρίλιες εισαγωγής του αέρα στο μπροστινό μέρος, ενώ οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών τονίζουν με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο το δυναμικό προφίλ του νέου JUKE Nismo RS.
Η αλλαγή στο εσωτερικό ολοκληρώνεται με τα καθίσματα σε κόκκινο και μαύρο χρωματικό συνδυασμό και με την προσθήκη Alcantara που ταιριάζει άψογα με την αντίστοιχη επένδυση στο τιμόνι. Επιπλέον τα πεντάλ, τα χειριστήρια των ταχυτήτων, καθώς και οι επενδύσεις των θυρών διακατέχονται από το ίδιο σπορ πνεύμα, όπως και τα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν κορυφαία υποστήριξη και άνεση σε οδηγό και συνοδηγό.
Παρά τον εκτεταμένο σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, το JUKE Nismo RS είναι και εξαιρετικά πρακτικό. Οι εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς διαθέτουν, χάρη στο πλήρως αναμορφωμένο δάπεδο του χώρου αποσκευών, 40% επιπλέον αποθηκευτικό χώρο, , ενώ τα πλήρως αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα κάνουν την μεταφορά ογκωδών αντικειμένων ακόμα πιο εύκολη.
Γνωρίστε και εσείς το συναρπαστικό Nissan JUKE Nismo RS μέσα από το http://www.nissan.gr/s-crossover-range-juke-nismo.html
Σχετικά Άρθρα
- Παρασκευές και Σαββατοκύριακα ανοιχτό το Bowling City Club - Το νέο πρόγραμμα λειτουργίας
- ΤΟΚΙΟ: Οι ελληνικές συμμετοχές της Πέμπτης στο στίβο (05/08) – Το πλήρες πρόγραμμα
- Ολυμπιακοί Αγώνες: Στις 09:30 η μάχη του πόλο – Το πρόγραμμα της ημέρας (04/08)
- Ολυμπιακοί Αγώνες: Ώρα τελικού για Καραλή – Οι Ελληνικές συμμετοχές