- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
- Posted
- Διαβάστηκε 1636 φορές
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΑΡ: Οι προβολές από 23/01/20
Το νέο πρόγραμμα του κινηματοΘεάτρου ΣΤΑΡ, από την Πέμπτη 23/1/20 έως την Τετάρτη 29/1/20.
ΝΤΟΥΛΙΤΛ (ΜΕΤΑΓΛ.)
Προβολές: Πέμπτη 23/1/20 – Παρασκευή 24/1/20 – Σάββατο 25/1 – Κυριακή 26/1 στις 17.15
Σκηνοθεσία: ΣΤΙΒΕΝ ΓΚΕΪΓΚΑΝ
Σενάριο: ΣΤΙΒΕΝ ΓΚΕΪΓΚΑΝ
Ηθοποιοί: ΑΝΤΟΝΙΟ ΜΠΑΝΤΕΡΑΣ, ΕΜΑ ΤΟΜΣΟΝ, ΜΑΡΙΟΝ ΚΟΤΙΓΙΑΡ, ΡΟΜΠΕΡΤ ΝΤΑΟΥΝΙ ΤΖΟΥΝΙΟΡ, ΣΕΛΕΝΑ ΓΚΟΜΕΖ, ΡΑΜΙ ΜΑΛΕΚ, ΤΟΜ ΧΟΛΑΝΤ, ΟΚΤΑΒΙΑ ΣΠΕΝΣΕΡ, ΜΑΪΚΛ ΣΙΝ, ΚΑΡΜΕΝ ΕΤΖΟΓΚΟ, ΡΕΪΦ ΦΑΪΝΣ, ΚΟΥΜΑΪΛ ΝΑΝΤΖΙΑΝΙ
Επτά χρόνια μετά το χαμό της συζύγου του, ο εκκεντρικός Δόκτωρ Ντούλιτλ (Ντάουνι Τζούνιορ), ξακουστός γιατρός και κτηνίατρος της Βασίλισσας Βικτώρια, έχει απομονωθεί στην κατοικία του, με μοναδική συντροφιά τα εξωτικά του ζώα. Όταν όμως η νεαρή βασίλισσα (Τζέσι Μπάκλεϊ) αρρωσταίνει σοβαρά, ο αυτοεξόριστος Ντούλιτλ αναγκάζεται να αναχωρήσει για μια επικών διαστάσεων περιπέτεια ώστε να αναζητήσει το αντίδοτο σε ένα μυθικό νησί. Θα πρέπει να επανακτήσει λοιπόν τις ικανότητες και το κουράγιο του, καθώς θα αναζητήσει παλιούς αντιπάλους του και θα ανακαλύψει θαυμαστά πλάσματα. Την αναζήτηση του Ντούλιτλ θα συνοδεύει ένας νεαρός, αυτόκλητος μαθητευόμενος (Χάρι Κολέτ) και μια τρελή κομπανία ζώων, η οποία περιλαμβάνει έναν ανήσυχο γορίλα (Ράμι Μάλεκ), μια ενθουσιώδη αλλά ανόητη πάπια (Οκτάβια Σπένσερ), μια κυνική στρουθοκάμηλο, μια αισιόδοξη πολική αρκούδα και έναν ισχυρογνώμονα παπαγάλο, ο οποίος μάλιστα εκτελεί χρέη εμπιστευτικού συμβούλου.
Trailer:
ΕΥΤΥΧΙΑ
(Συνεχίζει για 5η και τελευταία εβδομάδα)
Προβολές: Καθημερινά στις 19.00
Σκηνοθεσία: ΑΓΓΕΛΟΣ ΦΡΑΝΤΖΗΣ
Σενάριο: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΕΗ
Ηθοποιοί: ΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΟΥΔΑΡΟΣ, ΧΡΥΣΑ ΡΩΠΑ, ΠΑΥΛΟΣ ΟΡΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΡΑΤΕΡΟΣ ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ, ΠΥΓΜΑΛΙΩΝΑΣ ΔΑΔΑΚΑΡΙΔΗΣ, ΚΑΤΙΑ ΓΚΟΥΛΙΩΝΗ, ΛΙΛΑ ΜΠΑΚΛΕΣΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΑ ΚΑΡΑΜΠΕΤΗ, ΘΑΝΟΣ ΤΟΚΑΚΗΣ, ΕΥΓΕΝΙΑ ΣΑΜΑΡΑ, ΜΑΤΘΙΛΔΗ ΜΑΓΓΙΡΑ, ΦΟΙΒΟΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Ένα κορίτσι, μικροπαντρεμένο, ταξιδεύει από το Αϊδίνι στην Ελλάδα με τη μητέρα και τις δύο της κόρες. Στο πλοίο του ξενιτεμού παίρνει απόφαση να μην αφήσει τη ζωή να την προσπεράσει, αλλά να τη ζήσει, όπως θέλει. Και τη ζει! Γράφει ακατάπαυστα σε ό,τι πιάνει το μελάνι, από χαρτοπετσέτες και κουτιά από τσιγάρα μέχρι υπόλοιπα λογαριασμών. Καπνίζει, ερωτεύεται με πάθος, χαρτοπαίζει με θράσος σε πολυτελή σαλόνια, αλλά και σε παράνομα υπόγεια. Μία δασκάλα που γίνεται ηθοποιός στα μπουλούκια και στο θέατρο, μία ποιήτρια που γίνεται η μεγαλύτερη Ελληνίδα στιχουργός του λαϊκού τραγουδιού. Συνεργάζεται με όλες τις διάσημες μουσικές προσωπικότητες της χώρας, από τον Βασίλη Τσιτσάνη και τον Απόστολο Καλδάρα, ως τον Μανώλη Χιώτη, τον Αντώνη Ρεπάνη και τον Μάνο Χατζιδάκι, υψώνοντας θαρραλέα ανάστημα, σε έναν σκληρό και τυπικά ανδροκρατούμενο κόσμο.
TRIVIA
Βασισμένη στον ταραχώδη βίο και το σπουδαίο έργο που κληρονόμησε η ελληνική μουσική από τη μεγαλειώδη πένα της στιχουργού Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, η ταινία, σε σενάριο της Κατερίνας Μπέη, αντλεί έμπνευση από τα πάθη και τις αδυναμίες αυτής της πληθωρικής, αντισυμβατικής και πρωτοπόρου γυναίκας, που άφησε ανεξίτηλο το σημάδι της στο λαϊκό τραγούδι. Η μοναδική της προσωπικότητα αποτυπώθηκε στους στίχους της που έγιναν μερικές από τις μεγαλύτερες και διαχρονικότερες επιτυχίες, όπως τα «Περασμένες μου αγάπες», «Όνειρο απατηλό», «Είμαι αϊτός χωρίς φτερά», «Ηλιοβασιλέματα», «Η φαντασία», «Είσαι η ζωή μου», «Μαντουμπάλα», «Στ΄ Αποστόλη το κουτούκι», «Πετραδάκι, πετραδάκι», «Μου σπάσανε τον μπαγλαμά», «Δύο πόρτες έχει η ζωή» («Το τελευταίο βράδυ μου»), «Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι».
Trailer:
1917
(Συνεχίζει για 3η και τελευταία εβδομάδα)
Προβολές: Καθημερινά στις 21.30
Υποψήφια για 10 Oscar μεταξύ των οποίων
και για ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ 2020
ΧΡΥΣΗ ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ 2020
ΧΡΥΣΗ ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ 2020
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης ταινίας
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης μουσικής επένδυσης
10 Υποψηφιότητες για OSCAR
Όσκαρ Καλύτερης ταινίας- |
Όσκαρ Καλύτερης πρωτότυπης μουσικής επένδυσης |
Όσκαρ Καλύτερης σκηνοθεσίας |
Όσκαρ Καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου |
Όσκαρ Καλύτερης διεύθυνσης φωτογραφίας |
Όσκαρ Καλύτερης μίξης ήχου |
Όσκαρ Καλύτερων οπτικών εφέ |
Όσκαρ Καλύτερης σκηνογραφίας |
Όσκαρ Καλύτερου μοντάζ ήχου |
Όσκαρ καλύτερου Μακιγιάζ |
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης βρετανικής ταινίας |
Βραβείο της Ένωσης Αμερικανών Σκηνοθετών Καλύτερης σκηνοθεσίας σε ταινία μεγάλου μήκους |
Βραβείο της Ένωσης Αμερικανών Σεναριογράφων Καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου |
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερων ειδικών οπτικών εφέ |
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης διεύθυνσης φωτογραφίας |
Βραβείο της Αμερικανικής Ένωσης Κινηματογραφιστών Καλύτερης διεύθυνσης φωτογραφίας σε κινηματογραφική ταινία |
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερου ήχου |
Βραβείο Satellite Καλύτερου Α' ανδρικού ρόλου σε δραματική ταινία |
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης σκηνοθεσίας |
Βραβείο Satellite Καλύτερης πρωτότυπης μουσικής επένδυσης |
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης σκηνογραφίας |
Βραβείο Satellite Καλύτερης καλλιτεχνικής διεύθυνσης και σκηνογραφίας |
Βραβείο Satellite Καλύτερου ήχου |
Βραβείο της Ένωσης Καλλιτεχνικών Διευθυντών Καλύτερης σκηνογραφίας σε ταινία εποχής |
Βραβείο Satellite Καλύτερου μοντάζ |
Διεθνές Βραβείο της Αυστραλιανής Ακαδημίας Κινηματογράφου και Τηλεόρασης Καλύτερης σκηνοθεσίας |
Οι πρώτες κριτικές του 1917 μιλάνε για την καλύτερη πολεμική ταινία απ’ το Saving Private Ryan
Οι πρώτες αντιδράσεις μιλούν για το απόλυτο φαβορί των επόμενων Όσκαρ
Σενάριο/ Σκηνοθεσία:ΣΑΜ ΜΕΝΤΕΣ
Ηθοποιοί: ΚΟΛΙΝ ΦΕΡΘ, ΜΑΡΚ ΣΤΡΟΝΓΚ, ΜΠΕΝΕΝΤΙΚΤ ΚΑΜΠΕΡΜΠΑΤΣ, ΑΝΤΡΙΟΥ ΣΚΟΤ, ΝΤΙΝ ΤΣΑΡΛΣ ΤΣΑΠΜΑΝ, ΤΖΟΡΤΖ ΜακΚΕΪ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Στην καρδιά του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, δύο νεαροί Βρετανοί στρατιώτες, ο Σκόφιλντ (Τζορτζ Μακέι) και ο Μπλέικ (Ντιν-Τσαρλς Τσάπμαν) αναλαμβάνουν μια δύσκολη και επικίνδυνη αποστολή. Σε μια μάχη ενάντια στο χρόνο, πρέπει να περάσουν στα εδάφη του αντιπάλου και να παραδώσουν ένα μήνυμα που θα σταματήσει μια θανάσιμη επίθεση σε εκατοντάδες στρατιώτες, ανάμεσα στους οποίους είναι και ο αδερφός του Μπλέικ.
Εισαγωγικό Σημείωμα του Σκηνοθέτη
‘’Την πρώτη φορά που κατάλαβα την έννοια του πολέμου ήταν τότε που ο παππούς μου μου διηγήθηκε τις εμπειρίες του από τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Αυτή η ταινία δεν είναι μια ιστορία για τον παππού μου, περισσότερο είναι για το πνεύμα του – όλο αυτά που πέρασαν εκείνοι οι άντρες, τις θυσίες, η αίσθηση του να πιστεύεις σε κάτι ανώτερο από τον εαυτό σου.
Στους δύο βασικούς μας χαρακτήρες ανατίθεται μια επικίνδυνη αποστολή στο στρατόπεδο του αντιπάλου όπου και θα παραδώσουν ένα πολύ σημαντικό γράμμα που θα σώσει 1,600 στρατιώτες. Η κάμερά μας δεν τους αφήνει ποτέ. Ήθελα να κάνω μαζί τους κάθε βήμα και να νιώθω τις ανάσες τους. Μαζί με τον Ρότζερ Ντίκινς συζητήσαμε να κάνουμε την ταινία με ένα άκρως ξεχωριστό τρόπο. Την σχεδιάσαμε έτσι ώστε να φέρουμε το κοινό όσο πιο κοντά στην δική τους εμπειρία. Αυτό είναι το πιο συναρπαστικό πράγμα που έχω κάνει ποτέ μου.’’
-Σαμ Μέντες
Η ταινία του Σαμ Μέντες πραγματοποίησε τις πρώτες ειδικές προβολές της σε Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες για δημοσιογράφους και κριτικούς κινηματογράφου.
Oι πρώτες αντιδράσεις κάνουν λόγο για ένα αδιαμφισβήτητο φαβορί για τα επόμενα βραβεία Όσκαρ καθώς η σκηνοθεσία του Μέντες, η διεύθυνση φωτογραφίας του Ρότζερ Ντίκινς, η μουσική του Τόμας Νιούμαν και οι ερμηνείες των βασικών πρωταγωνιστών είναι καθηλωτικές σε μία ταινία που αποτελεί μία μοναδική κινηματογραφική εμπειρία. Οι κριτικές είναι διθυραμβικές ενώ πολλοί μιλούν για μία πολεμική ταινία εφάμιλλη της «Διάσωσης του στρατιώτη Ράιαν» με τον Τομ Χανκς.
Γράφουν οι κριτικοί για το Οσκαρικό Φαβορί
«Το «1917» είναι ένα αριστούργημα. Ένα ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ, άκρως συναισθηματικό και έντονο πολεμικό έργο το οποίο σε βυθίζει σε μια αμείλικτη πολεμική αποστολή. Θα αναζητάς απεγνωσμένα αέρα προς το τέλος! Ο Μακέι και ο Τσάπμαν είναι μια αποκάλυψη και σε συνδυασμό με τους Μέντες, Ντίκινς και Νιούμαν θα κάνουν το «1917» την Καλύτερη Ταινία του 2019.»
Trailer:
ΣΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ - KNIVES OUT
Προβολές: Πέμπτη 23/1/20 – Παρασκευή 24/1/20 – Δευτέρα 27/1 – Τρίτη 28/1 – Τετάρτη 29/1 στις 20.30
Σάββατο 25/1/20– Κυριακή 26/1/20 στις 19.00 και 21.30
Σκηνοθεσία: ΡΑΪΑΝ ΤΖΟΝΣΟΝ
Σενάριο: ΡΑΪΑΝ ΤΖΟΝΣΟΝ
Ηθοποιοί: ΤΟΝΙ ΚΟΛΕΤ, ΝΤΑΝΙΕΛ ΚΡΕΓΚ, ΚΡΙΣ ΕΒΑΝΣ, ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ ΠΛΑΜΕΡ, ΦΡΑΝΚ ΟΖ, ΑΝΑ ΝΤΕ ΑΡΜΑΣ, ΚΑΘΡΙΝ ΛΑΝΓΚΦΟΡΝΤ, ΤΖΕΪΜΙ ΛΙ ΚΕΡΤΙΣ, ΤΖΟΝ ΤΖΟΝΣΟΝ, ΜΑΪΚΛ ΣΑΝΟΝ
Ο καταξιωμένος σεναριογράφος και σκηνοθέτης Rian Johnson (Brick, Looper, Star Wars: The Last Jedi) αποδίδει φόρο τιμής στην αυθεντία του Μυστηρίου Agatha Christie,με μία φρέσκια σύγχρονη ταινία Εγκλήματος και Μυστηρίου στην οποία όλοι είναι ύποπτοι. Όταν ο φημισμένος συγγραφέας Harlan Thrombey βρίσκεται νεκρός στην έπαυλή του έπειτα από τον εορτασμό των 85ων γενεθλίων του, ο πάντα περίεργος αλλά και ευγενής Ντετέκτιβ Benoit Blanc προσλαμβάνεται μυστηριωδώς για να ερευνήσει το έγκλημα. Από την δυσλειτουργική οικογένεια, ως το αφοσιωμένο υπηρετικό προσωπικό ο Blanc βρίσκεται μπροστά σε ένα ιστό από παραπλανητικά στοιχεία και ψέματα που τον εμποδίζουν να αποκαλύψει την αλήθεια πίσω από τον πρόωρο θάνατο του Harlan. Με ένα all-star cast το ΣΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ είναι μία διασκεδαστική, έξυπνη και στιλάτη ταινία μυστηρίου που εγγυάται ότι κανείς από τους θεατές δεν θα βρει τον ένοχο πριν το τέλος της.
Στα «Μαχαίρια» όλα δείχνουν πως ο θάνατος του διάσημου συγγραφέα βιβλίων μυστηρίου Χάρλαν Θρόμπεϊ, ο οποίος γιόρταζε το προηγούμενο βράδυ τα 85α γενέθλιά του με όλη την οικογένειά του, οφείλεται σε αυτοκτονία. Μία εβδομάδα μετά το συμβάν η αστυνομία μαζεύει στην ίδια έπαυλη όλους τους παρόντες για έναν τελευταίο γύρο ανακρίσεων, αυτήν τη φορά παρουσία του ιδιόρρυθμου ντετέκτιβ Μπενουά Μπλαν (άμεση αναφορά στον Βέλγο Ερκίλ Πουαρό). Εκείνος υποπτεύεται πως κάτι κρύβεται πίσω από τις συνθήκες θανάτου του δυναμικού πατριάρχη, ο οποίος είχε αποφασίσει να διευθετήσει οριστικά τις σχέσεις του με τα μέλη της οικογένειάς του. Κάτι που, όπως αποδεικνύεται από την πορεία της έρευνας, δεν άρεσε σε κανέναν από τους ενδιαφερομένους, εκτός φυσικά από την υπέργηρη μητέρα του και την αφοσιωμένη νοσοκόμα του Μάρτα.
Όλα τα κλισέ των βιβλίων και των ταινιών του είδους παρωδούνται εύστροφα από τον Τζόνσον, ο οποίος χειρίζεται αποτελεσματικά τόσο την αγωνιώδη πλοκή όσο και την αποδομητική σάτιρά της (οι αδερφοί Κοέν συναντούν το «Πρόσκληση σε Γεύμα Από Έναν Υποψήφιο Δολοφόνο»). Τοποθετεί εξαρχής τον θεατή στη θέση του ντετέκτιβ και τον κρατάει εκεί μέχρι το αποκαλυπτικό φινάλε, καθώς γρήγορα ανατρέπει τα πρώτα δεδομένα, χτίζει μια καινούργια θεωρία, που και αυτή με τη σειρά της θα αναποδογυριστεί στην εξέλιξη, ενώ ταυτόχρονα ζωντανεύει ένα μικρόκοσμο μισαλλοδοξίας, απληστίας, υποκρισίας και πλήρους αμοραλισμού – αυτόν της σύγχρονης Αμερικής.
Trailer: