ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Δυναμική τουριστική προβολή της Ημαθίας στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» Θεσσαλονίκης

Κ. ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ: ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ»

«Πρωτοπορούμε, κερδίζουμε και βάζουμε την Ημαθία μπροστά και στον τουρισμό επειδή εμείς μπορούμε» τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Κώστας Καλαϊτζίδης, ο οποίος επισκέφθηκε το διεθνές αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης για να εξετάσει από κοντά τη δράση που χρηματοδότησε η Αντιπεριφέρεια για την τουριστική προβολή της Ημαθίας μέσω προβολής videospotσε οθόνες του αεροδρομίου. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, ο Κώστας Καλαϊτζίδης ευχαρίστησε τους υπευθύνους του αεροδρομίου για τη συνεργασία και συζήτησε μαζί τους τρόπους συνέχισης παρόμοιων δράσεων για την τουριστική προβολή της Ημαθίας καθώς αυτό θεωρείται ιδιαίτερα αποδοτικό εάν υπολογιστεί ότι κατά μέσο όρο, μετακινούνται μέσω του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης 800.000 με 1.000.000 επιβάτες κάθε μήνα.

Το τουριστικό videospotτης Ημαθίας επικεντρώνεται στα αρχαιολογικά ευρήματα των αρχαίων Αιγών (Βεργίνα) και η προβολή του σε videowallτου αεροδρομίου διήρκεσε όλο το Σεπτέμβριο. Ο μήνας της προβολής επιλέχθηκε σκόπιμα καθώς συνέπιπτε με μια ιδιαίτερα αυξημένη μετακίνηση επιβατών στο αεροδρόμιο λόγω της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Όπως τόνισε ο Κώστας Καλαϊτζίδης, η τουριστική προβολή της Ημαθίας μέσω παρόμοιων δράσεων θα συνεχιστεί και με άλλα εξωστρεφή video που θα προβληθούν σε χώρους αεροδρομίων, στο μετρό της Αθήνας, σε μεγάλους σταθμούς ΚΤΕΛ και θα σχετίζονται:

· Με τα θρησκευτικά μνημεία της Ημαθίας (βυζαντινές εκκλησίες Βέροιας, Βήμα Αποστόλου Παύλου, Παναγία Σουμελά, Άγιος Γεώργιος Περιστερεώτα. Σκήτη Προδρόμου στον Αλιάκμονα κ.α.).

· Με τα δύο χιονοδρομικά Κέντρα στο Σέλι και στα 3-5 Πηγάδια

· Με το φαινόμενο των ανθισμένων ροδακινιών της Βέροιας και του ημαθιώτικου κάμπου

· Με την ξεχωριστή γαστρονομία της Βέροιας, σε συνδυασμό με τα φρούτα και τα λαχανικά της Ημαθίας, την κομπόστα, τα ΠΟΠ τοπικά τυροκομικά, το μοσχάρι Βέροιας και τα νόστιμα αιγοπρόβατα της Ημαθίας, το ρεβανί Βέροιας και την τεράστια οινοποιητική παράδοση του ξινόμαυρου ΠΟΠ κρασιού της Νάουσας.

· Ενώ η συνέχιση της προβολής των θησαυρών των βασιλικών τάφων των Αιγών, του νέου Μουσείου των Αιγών, της Σχολής του Αριστοτέλη και άλλων αρχαιολογικών χώρων της Ημαθία θα παραμένει πάντα στην πρώτη γραμμή της τουριστικής προβολής της Ημαθίας.

«Χρηματοδοτούμε ένα δυναμικό και στοχευμένο στρατηγικό σχεδιασμό για την τουριστική ανάπτυξη της Ημαθίας προβάλλοντας την ιστορική, θρησκευτική, τουριστική και γαστρονομική υπεροχή του τόπου μας,στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Όπως κάνουμε τώρα στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, όπως κάναμε όλα αυτά τα χρόνια συμμετέχοντας σε εκθέσεις και σε άλλες εκδηλώσεις, όπως σχεδιάζουμε να κάνουμε και με άλλες παρόμοιες δράσεις που προγραμματίζουμε» τόνισε ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του, ο Κώστας Καλαϊτζίδης.