- ΕΚΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
- Posted
- Διαβάστηκε 1467 φορές
Τότε που η Βέροια θα γινόταν σιδηροδρομικός κόμβος
Διαβάζουμε, όπως μας έστειλε με email μια Επιτροπή από την Πτολεμαΐδα, πως κύριο μεγαλόπνοο αίτημα και σχέδιο θα είναι η σιδηροδρομική σύνδεση της Βέροιας με την Πτολεμαΐδα. Και μάλιστα με σήραγγες που θα «τρυπήσουν» κάθετα το Βέρμιο.
Αν μπορέσει και γίνει κάτι τέτοιο, θα είναι ότι καλύτερο για τη Βέροια και την Ημαθία καθώς η προοπτική του θα είναι η σύνδεση με την Θεσσαλία και με τα δυτικά Βαλκάνια, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις εμπορικές συναλλαγές και ιδιαίτερα για την αγροτική παραγωγή.
Σ΄ αυτήν την φάση θεωρούμαι ότι αυτό το αίτημα, μπορεί να χαρακτηριστεί ως μία ουτοπία. Να φανταστείτε πως ουτοπία παρέμεινε η ίδια υπόθεση με την σιδηροδρομική σύνδεση της Βέροιας (ως κόμβος) με την Καλαμπάκα πριν από 96 χρόνια (1930), πολύ δε περισσότερο όταν εκείνα τα χρόνια ήδη είχε γίνει η χάραξη και κάποια έργα υποδομών.
Διάβασα πριν λίγες μια ανάρτηση στο διαδίκτυο η οποία ανέφερε τα εξής τα οποία είναι και πραγματικά:
«Η σύνδεση της Βέροιας με την Καλαμπάκα μέσω Κοζάνης (αντί της σύνδεσης μέσω Αμυνταίου). Στην Βέροια η χάραξη της γραμμής Ξεκινούσε από τον ΣΣ και περνώντας από το βιομηχανικό συγκρότημα Tasty Fruit του κ.Στέφανου Αποστολίδη και Βασίλη Νικολόπουλου και στην συνέχεια δίπλα από τις εγκαταστάσεις που είναι σήμερα η OPEL Δίον Μότορς, πατούσε επάνω στην Ανατολική Περιφερειακή Παράκαμψη της πόλης. Το κτίριο που σήμερα στεγάζει το Coffee Go είναι το πρώτο τμήμα ενός συγκροτήματος της Σιδηροδρομικής γραμμής που δεν έγινε ποτέ».
Λέτε κάποτε να γίνουν και αυτά ή ένα από τα δυο;
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΒΕΡΟΙΑ" (12/2/24)