ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Νοσοκομείο τεχνολογίας...

ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ, ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. ΠΛΗΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ κ. ΜΙΧΑΛΗ ΠΙΠΕΡΑΚΗ

ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΒΕΡΟΙΑ" (14/10/24)

Πολλές φορές όταν γίνεται αναφορά στα Νοσοκομεία και εν προκειμένω στο Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας, η πρώτη σκέψη επικεντρώνεται στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επισκέπτες, κυρίως οι ασθενείς, από τα κενά που υπάρχουν σε γιατρούς και με το δίκιο τους. Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια προσπάθεια για την πρόσληψη γιατρών, έγινε ενίσχυση σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, αλλά τα κενά σε καίριες θέσεις συνεχίζουν να υπάρχουν ή δεν είναι πλήρεις για την ομαλή λειτουργία των τμημάτων.

Όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας. Αυτή που δεν φαίνεται, αλλά είναι πολύ σημαντική τόσο για την άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών-ασθενών, όσο και των γιατρών, διοικητικών και νοσηλευτών. Οι τεχνολογικές υπηρεσίες που παρέχονται μέσα από το Αυτοτελές Τμήμα Πληροφορικής Οργάνωσης και τις υποδομές που δημιουργήθηκαν.

Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως στις πρόσφατες επισκέψεις τους ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και ο Υφυπουργός Μάριος Θεμιστοκλέους, με τις δηλώσεις τους έκαναν ιδιαίτερη αναφορά στην Πληροφορική Οργάνωση και τα αλματώδη βήματα που έγιναν στο Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας υπό την διοίκηση του Διοικητή Ηλία Πλιόγκα.Μάλιστα σε κάποιες υπηρεσίες Πληροφορικής, το Νοσοκομείο Βέροιας συγκαταλέγεται στα 55 πρώτα μεταξύ των 200 και πλέον Νοσοκομεία της χώρας.

Έτσι μας δίνεται η αφορμή να σας «ταξιδέψουμε» στον κόσμο της πληροφορικής του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας και να γνωρίσετε τις δυνατότητες που έχουν οι πολίτες για την ευκολότερη εξυπηρέτησή τους, με «οδηγό» τον Προϊστάμενο του Τμήματος Πληροφορικής Οργάνωσης κ. Μιχάλη Πιπεράκη.

Παράλληλα με την ολοκλήρωση και την λειτουργία της νέας πτέρυγας και των ΤΕΠ, εκτιμούμε ότι έγινε και αναβάθμιση των ηλεκτρονικών μέσων. Τι άλλαξε πλέον στην τεχνολογική υποδομή του Νοσοκομείου Βέροιας.

Το Νοσοκομείο Βέροιας εδώ και πολλά χρόνια (πάνω από 20) σε επίπεδο τεχνολογίαςπροσπαθεί να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Τα τελευταία όμως 3 χρόνια, με φόντο την πανδημία Covid19, προχωρήσαμε με γοργούς ρυθμούς και πιστεύω φτάσαμε, σε επίπεδο ηλεκτρονικών διαδικασιών αλλά και τεχνολογικού εξοπλισμού σε πάραπολύ καλό επίπεδο ολοκλήρωσης. Αυτό το επιβεβαίωσαν και ο υπουργός κος Αδωνις Γεωργιάδης και ο υφυπουργός υγείας κος Μάριος Θεμιστοκλέους στις πρόσφατες επισκέψεις τους.

Μέχρι το 2009 το Νοσοκομείο διέθετε δίκτυο δομημένης καλωδίωσης με κεντρικό κορμό οπτικής ίνας και οριζόντια καλωδίωση cat5e, κάτι που για την εποχή εκείνη ήταν «όνειρο» για πολλές Δημόσιες υπηρεσίες. Τον Σεπτέμβριο του 2009 το Τμήμα Πληροφορικής αντιλαμβανόμενο την ταχύτητα εξέλιξης της Πληροφορικής και συγκεκριμένα την μετάδοση Ιατρικής Πληροφορίας (Ιατρικός Φάκελος, RIS/PACSκλπ), πρότεινε την αντικατάσταση του δικτύου με ακόμη πιο νέο, υπερσύγχρονο και πιστοποιημένο για μετάδοση δεδομένων, με ταχύτητα 10 Gbit(κεντρικός κορμός οπτικής ίνας με καλώδιο χαλκού κατηγορίας cat7)κάτι το οποίο η τότε διοίκηση ενέκρινε και μετά από διαγωνισμό ολοκληρώθηκε η αντικατάσταση του. Αποτέλεσμα σήμερα το ΓΝ Βέροιας να αποτελεί ένα από τα πρωτοπόρα Επαρχιακά Νοσοκομεία της Ελλάδας από πλευράς δικτύωσης.

Σε συνεργασία με την Διοίκηση και κινούμενοι βάσει και των οδηγιών-απαιτήσεων του Υπουργείου, θέσαμε συγκεκριμένους ετήσιους στόχους με τελικό σκοπό (α) την διευκόλυνση του Διοικητικού, Ιατρικού και Νοσηλευτικού προσωπικού,  ώστε να μπορούν να εργάζονται και να εξυπηρετούν τους πολίτες όσο το δυνατόν καλύτερα, ταχύτερα και χωρίς προβλήματα, (β) την εξοικονόμηση ενέργειας και χρημάτων. Ενδεικτικά αναφέρω κάποιες καίριες αλλαγέςόπως:

  • αντικατάσταση των κεντρικών serverτου Νοσοκομείου (VMμηχανήματα)
  • σχεδόν όλων των DesktopH/Yμε MINIPCτελευταίας τεχνολογίας,
  • εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων ασφάλειας (firewall, VPN, antivirusκλπ),
  • μείωση στο 1/3 των εκτυπωτών του Νοσοκομείου και αντικατάσταση τους με υπηρεσίες MPS
  • εγκατάσταση και λειτουργεία στο 90% του Ιατρικού Φακέλου Ασθενούς,
  • διασύνδεση Ιατρικού Φακέλου με εργαστήρια (LIS, Παθολογοανατομικό),
  • Ταυτοποίηση ασθενή ο οποίος εισέρχεται στο Νοσοκομείο με τοποθέτηση Βραχιολακίου το οποίο τον ακολουθεί σε όλη την πορεία του μέσα στο Νοσοκομείο διευκολύνοντας έτσι όλα τα τμήματα και αποφεύγοντας τυχόν λάθη.
  • εγκατάσταση συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και σύνδεση με το ΚΣΗΔΕ
  • αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Νοσοκομείου (www.verhospi.gr) και ενεργοποίηση ηλεκτρονικών υπηρεσιών που ο πολίτης αλλά και ο εργαζόμενος να μπορεί να υποβάλει (αντίγραφο Ιατρικού Φακέλου, Βεβαιώσεις, Πιστοποιητικά κλπ),
  • εγκατάσταση και παραμετροποίηση στο Τμήμα Πληροφορικής συστήματος ticketingκαι remotesupportώστε κάθε πρόβλημα που δημιουργείται να καταγράφεται και να αναλύονται όλα τα βήματα μέχρι την επίλυση του, απομακρυσμένη βοήθειακαι πολλά άλλα.
  • Εγκατάσταση προγράμματος ηλεκτρονικών αιτήσεων αδειών για το προσωπικό.
  • δημιουργία webappγια κινητά και τάμπλετ,androidκαι iphone, το οποίο ευελπιστούμε να γίνει ένα εργαλείο τόσο για τον πολίτη όσο και για τον εργαζόμενο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το κατεβάσουν από το googleplayαλλά και στο appstore(για androidκαι iosέκδοση 12 ή νεότερη) κάνοντας αναζήτηση ως «γνημαθίας»
  • εγκατάσταση και πλήρης λειτουργία του έργου του υπουργείου με τίτλο «Εγκατάσταση συστημάτων RIS PACS και απομαγνητοφώνησης ιατρικών πράξεων και γνωματεύσεων στα δημόσια Νοσοκομεία και τις δομές ΠΦΥ της χώρας»
  • εγκατάσταση και λειτουργία σε όλες τις κλινικές, ΤΕΠ και Χειρουργεία, ασύρματου δικτύου wi-fiαπό το έργο του υπουργείου Έργο Μαχάων - Υποέργο 6 «Προμήθεια και εγκατάσταση νέων σημείων WiFi σε Νοσοκομειακές Μονάδες και στοχευμένη αναβάθμιση τοπικών δικτύων νοσοκομειακών Μονάδων»»

 

Ποιες υπηρεσίες παρέχονται στους επισκέπτες και ασθενείς με την ψηφιακή εποχή στην οποία εντάχθηκε το Νοσοκομείο;  

Στα θετικά σημεία της πανδημίας του Covid19, ήταν η πολύ σύντομη αποδοχή, από την πλειονότητα των πολιτών αλλά και των εργαζομένων στις δημόσιες υπηρεσίες, η ολοκλήρωση των διαδικασιών με ηλεκτρονικό τρόπο αλλά και η απομακρυσμένη πρόσβαση.

Έτσι και στο Νοσοκομείο Βέροιας η ψηφιακή εποχή έχει φέρει αρκετές αλλαγές που βελτιώνουν την εμπειρία των πολιτών αλλά και των εργαζομένων. Μεγάλη αλλαγή που εφαρμόζεται εδώ και 3 χρόνια στο 90% είναι ο Ιατρικός Φάκελος Ασθενή ο οποίος με το να είναι διασυνδεμένος με τα εργαστήρια (Μικροβιολογικό, Παθολογοανατομικό, Ακτινολογικό) δίνει την δυνατότητα στους γιατρούς όλων των ειδικοτήτων από όποιο σημείο και να βρίσκονται (Τ.Ε.Π, Κλινικές, Εξ. Ιατρεία) με απόλυτη ασφάλεια να καταγράφουν αλλά και να αντλούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα το ιστορικό των ασθενών. Καταλαβαίνει κανείς πόσος χρόνος εξοικονομείται αλλά και την ευκολία πλέον του Ιατρικού Προσωπικού στην άντληση πληροφοριών που αφορούν ένα ασθενή.

Ο ιατρικός φάκελος έχει πολλά πλεονεκτήματα, όπως:

  1. Συγκέντρωση Πληροφοριών: Ο ιατρικός φάκελος συγκεντρώνει όλες τις ιατρικές πληροφορίες του ασθενούς σε ένα ενιαίο σημείο, διευκολύνοντας την πρόσβαση.
  2. Ιστορικό Υγειονομικής Κατάστασης: Παρέχει ένα λεπτομερές ιστορικό για τις παθήσεις, τις θεραπείες και τις ιατρικές εξετάσεις, βοηθώντας τους γιατρούς στη διάγνωση και την παρακολούθηση.
  3. Ασφαλής Επικοινωνία: Διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών επαγγελματιών υγείας, εξασφαλίζοντας ότι όλοι έχουν πρόσβαση στις ίδιες πληροφορίες.
  4. Προσωποποιημένη Φροντίδα: Επιτρέπει την προσαρμογή των θεραπειών και των προληπτικών μέτρων στις ατομικές ανάγκες του ασθενούς.
  5. Διαχείριση Χρόνιων Παθήσεων: Βοηθά στη συστηματική παρακολούθηση και διαχείριση χρόνιων παθήσεων, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής του ασθενούς.
  6. Έρευνα και Στατιστική: Δίνει τη δυνατότητα στους ερευνητές να μελετούν τάσεις και αποτελέσματα, συμβάλλοντας στη βελτίωση των ιατρικών πρακτικών.
  7. Νομική Προστασία: Παρέχει ένα επίσημο αρχείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε νομικές υποθέσεις, προστατεύοντας τα δικαιώματα του ασθενούς και του ιατρικού προσωπικού.
  8. Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εκπαιδευτικούς σκοπούς, βοηθώντας νέους επαγγελματίες υγείας να κατανοήσουν τις διαδικασίες και τις παθήσεις.


Αλλαγή είχαμε επίσης στον τρόπο κλεισίματος και ειδοποίησης των Ραντεβού όπου πλέον ο πολίτης όταν κλείσει - ακυρώσει ή μεταθέσει ένα ραντεβού είτε τηλεφωνικά είτε δια ζώσης, άμεσα λαμβάνει στο κινητό του sms,  το οποίο τον ενημερώνει για την κίνηση που έχει γίνει. Εξοικονομώντας έτσι χρόνο και για τους εργαζομένους που σε παλαιότερες εποχές αναγκαζόταν να ψάχνουν τους ασθενείς για να τους ενημερώσουν για οποιαδήποτε αλλαγή στο ραντεβού τους. Για τους πολίτες που κλείνουν το ραντεβού τους δια ζώσης εκτυπώνεται αυτόματα και το ειδοποιητήριο το οποίο αν το έχουν μαζί τους βοηθάει για την επιβεβαίωση την ημέρα του ραντεβού τους.

Διασύνδεση του Νοσοκομείου με το ψηφιακό αποθετήριο της ΗΔΙΚΑ (ψηφιακή έκδοση ιατρικών εξετάσεων και βεβαιώσεων νοσηλείας.)  Μέσω των δύο νέων υπηρεσιών αυτή τη στιγμή εκδίδονται ψηφιακά:  οι βεβαιώσεις νοσηλείας ή επίσκεψης σε εξωτερικά ιατρεία και  τα αποτελέσματα εξετάσεων. Η δυνατότητα αφορά σε 431 τύπους εξετάσεων (αιματολογικές, μικροβιολογικές, ανοσολογικές, κ.α.), που αντιπροσωπεύουν το 90% του ημερήσιου όγκου όλων των εξετάσεων, πλην των απεικονιστικών. Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη για τον πολίτη μέσα από την εφαρμογή Myhealthκαι του gov.gr. Ταυτόχρονα το μικροβιολογικό εργαστήριο μετά από συναίνεση του ασθενή (GDPR) στέλνει τις μικροβιολογικές εξετάσεις (κωδικοποιημένες) στο mailπου έχει δηλώσει χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί ξανά το Νοσοκομείο για την παραλαβή των αποτελεσμάτων.

Ο πολίτης πλέον όπως ανέφερα παραπάνω μέσα από την ιστοσελίδα μας αλλά και το webapplicationμπορεί να κάνει ηλεκτρονικά τις αιτήσεις του γλυτώνοντας έτσι χρόνο.

Η τεχνολογική αναβάθμιση του Νοσοκομείου, πόσο συμβάλλει στο επιστημονικό έργο των γιατρών;

Η τεχνολογική αναβάθμιση του νοσοκομείου έχει σημαντική θετική επίδραση στο επιστημονικό έργο των γιατρών, μερικά από τα κυριότερα οφέλη περιλαμβάνουν:

  1. Βελτίωση της Διαγνωστικής Ακριβείας: Η χρήση σύγχρονων διαγνωστικών εργαλείων (όπως απεικονιστικές τεχνικές και εργαστηριακές αναλύσεις) βελτιώνει την ακρίβεια και την ταχύτητα της διάγνωσης.
  2. Πρόσβαση σε Δεδομένα και Πληροφορίες: Οι ψηφιακές πλατφόρμες και οι ηλεκτρονικοί ιατρικοί φάκελοι διευκολύνουν την πρόσβαση σε ιστορικά ιατρικά δεδομένα, επιτρέποντας στους γιατρούς να κάνουν καλύτερες κλινικές αποφάσεις.
  3. Επιτάχυνση της Έρευνας: Η τεχνολογία διευκολύνει τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων για κλινικές μελέτες, επιταχύνοντας τη διαδικασία της έρευνας και τη δημοσίευση επιστημονικών εργασιών.
  4. Διασύνδεση και Συνεργασία: Οι τεχνολογίες επικοινωνίας επιτρέπουν τη συνεργασία μεταξύ επαγγελματιών υγείας από διαφορετικές ειδικότητες και ιδρύματα, προωθώντας τη διαμοιρασμένη γνώση και εμπειρία.
  5. Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Η χρήση προηγμένων εκπαιδευτικών εργαλείων, όπως προσομοιωτές και διαδικτυακά μαθήματα, βοηθά τους γιατρούς να παρακολουθούν τις τελευταίες εξελίξεις και να βελτιώνουν τις ικανότητές τους.
  6. Αυτοματοποίηση Διαδικασιών: Η αυτοματοποίηση εργασιών, όπως η καταχώρηση δεδομένων και η διαχείριση ραντεβού, επιτρέπει στους γιατρούς να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην κλινική τους πρακτική και την έρευνα.

Συνολικά, η τεχνολογική αναβάθμιση συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση της ποιότητας της φροντίδας, ενισχύοντας τη δυνατότητα των γιατρών να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες υγείας.

Η ψηφιακή αναβάθμιση, παράλληλα με τις διευκολύνσεις που παρέχονται σε γιατρούς, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό, αλλά και στους επισκέπτες-ασθενείς, ποια άλλα οφέλη προκύπτουν για το Νοσοκομείο;

Η ψηφιακή αναβάθμιση ενός νοσοκομείου προσφέρει πολλά οφέλη πέρα από τις διευκολύνσεις για το προσωπικό και τους ασθενείς. Ορισμένα από αυτά περιλαμβάνουν:

  1. Μείωση Χρόνου Διαδικασιών: Αυτοματοποιημένες διαδικασίες μειώνουν τον χρόνο που απαιτείται για διοικητικές και Ιατρικές Διαδικασίες.
  2. Βελτίωση της ποιότητας φροντίδας: Η πρόσβαση σε ψηφιακά ιατρικά αρχεία και δεδομένα βοηθά τους γιατρούς να κάνουν πιο ενημερωμένες διαγνώσεις και θεραπείες.
  3. Μείωση λαθών: Η ψηφιακή καταγραφή και παρακολούθηση ιατρικών δεδομένων μειώνει τα λάθη που προκύπτουν από χειροκίνητη καταγραφή.
  4. Καλύτερη παρακολούθηση και ανάλυση δεδομένων: Τα συστήματα μπορούν να συλλέγουν και να αναλύουν δεδομένα ασθενών, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για τη βελτίωση των υπηρεσιών.
  5. Ενίσχυση της συνεργασίας: Τα ψηφιακά εργαλεία διευκολύνουν την επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ των διαφορετικών τμημάτων του νοσοκομείου.
  6. Αύξηση ικανοποίησης ασθενών: Οι ευκολίες όπως τα online ραντεβού, οι ψηφιακές συνταγές και οι πληροφορίες για την υγεία βελτιώνουν την εμπειρία των ασθενών.
  7. Συμμόρφωση με κανονισμούς: Τα ψηφιακά συστήματα μπορούν να διασφαλίσουν ότι το νοσοκομείο τηρεί τους νόμους και τις ρυθμίσεις στον τομέα της υγείας.
  8. Καλύτερη διαχείριση πόρων: Η ψηφιακή παρακολούθηση μπορεί να βοηθήσει στη βελτιστοποίηση της χρήσης των πόρων, όπως ο εξοπλισμός και οι προμήθειες.
  9. Διαχείριση κρίσεων: Σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, τα ψηφιακά συστήματα διευκολύνουν την άμεση ανταπόκριση και τον συντονισμό των ενεργειών.


Αν σήμερα θα κάναμε μια κατάταξη, το Νοσοκομείο της ψηφιακής εποχής που θα το κατατάσσατε σε πανελλήνιο επίπεδο;

Όπως ανέφερα και σε προηγούμενη ερώτηση σας το Νοσοκομείο της Βέροιας αν και μικρό επαρχιακό, είναι πρωτοπόρο σε αρκετούς τομείς της Πληροφορικής Οργἀνωσης. Βρισκόμαστε σε ένα πολύ καλό σημείο. Βέβαια χρειάζεται αρκετή δουλειά ακόμη αλλά και χρόνος ώστε να μπορούν όλοι να «συνηθίσουν» στις νέες τεχνολογίες και στη νέα νοοτροπία. Δεν αμφισβητεί κανείς ότι η χρήση  της τεχνολογίας είναι πλέον μονόδρομος.

Τι άλλο σχεδιάζει στον τομέα αυτό η διοίκηση και το Τμήμα Πληροφορικής του Νοσοκομείου, ώστε να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο οι παροχές στους γιατρούς και τους επισκέπτες-ασθενείς;

Προανέφερα ότι χρειάζεται ακόμη αρκετή δουλειά και από το Τμήμα Πληροφορικής αλλά και από την Διοίκηση ώστε να βελτιωθούν οι διευκολύνσεις σε προσωπικό αλλά και πολίτες. Στο αμέσως επόμενο διάστημα των 1-2 μηνών θα ενεργοποιηθούν :

Online Ραντεβού: Δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας μας (www.verhospi.gr) διευκολύνοντας έτσι τους πολίτεςνα κλείσουν ραντεβού από οπουδήποτε, χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν. Να αποφεύγεται η αναμονή σε ουρές, η τηλεφωνική αναμονή και η μετακίνηση, δυνατότητα να επιλέγει ο πολίτης την ημέρα και την ώρα του ραντεβού που τον βολεύει κλπ.

Σύστημα ελέγχου προσέλευσης Προσωπικού. Ένα σημαντικό εργαλείο για τη βελτίωση της λειτουργίας και της οργάνωσης μιας επιχείρησης.Το σύστημα ελέγχου προσέλευσης καταγράφει με ακρίβεια τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων, μειώνοντας τα λάθη που μπορεί να προκύψουν από χειροκίνητη καταγραφή. Διευκολύνει τη διαχείριση των ωραρίων και των απουσιών, επιτρέποντας στους διαχειριστές να παρακολουθούν την παρουσία και την απουσία του προσωπικού. Βοηθά στην τήρηση των νομικών απαιτήσεων και των κανονισμών εργασίας. Μπορεί να ενσωματωθεί με συστήματα ασφάλειας, παρέχοντας έλεγχο πρόσβασης σε περιοχές της επιχείρησης.  Παρέχει πολύτιμα δεδομένα για την ανάλυση της απόδοσης και της παρουσίας του προσωπικού, διευκολύνοντας τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων.

Επίσκεψη Ιατρών στους Θαλάμους με MedicalTabletή Medicalcart. Εκμεταλλευόμενοι την ασύρματη κάλυψη δικτύου στο Νοσοκομείο οι Ιατροί πλέον θα έχουν στα χέρια τους σύγχρονα tabletή medicalpc(τροχήλατα) τα οποία θα μπορούν να τους παρέχουν όλες τις πληροφορίες του ασθενή καταργώντας έτσι τα χαρτιά και τις σημειώσεις κατά την επίσκεψη και ολοκληρώνοντας στο 100% τον Ιατρικό Φάκελο.

Επέκταση WI-Fi. Επέκταση του ασύρματου δικτύου και στους υπόλοιπους χώρους του Νοσοκομείου (Διοικητική Υπηρεσία και Ε.Ι)

Θέλετε να επισημάνετε κάτι άλλο;

Βέβαια για να λειτουργήσουν όλα τα Πληροφοριακά Συστήματα, πρέπει να υπάρχει και η επαρκής στελέχωση τόσο σε Διοικητικό, Ιατρικό και Νοσηλευτικό προσωπικό καθώς και η διαρκής εκπαίδευση του. Τα τμήματα Πληροφορικής, ειδικά των επαρχιακών Νοσοκομείων,συνήθως αποτελούνται από έναν υπάλληλο που πρέπει να κάνει τα πάντα. Πρέπει λοιπόν να στελεχωθούν άμεσα με μόνιμους υπαλλήλους ώστε η αφομοίωση των νέων τεχνολογιών να είναι όσο το δυνατόν καλύτερη και πιο άμεση. Θέλω να σας ευχαριστήσω για την επίσκεψη σας στο Τμήμα μας και που μας δίνετε την  ευκαιρία να επικοινωνήσουμε το έργο που έχουμε κάνει μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, ξέροντας τις αγκυλώσεις του δημοσίου.

ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΒΕΡΟΙΑ" (14/10/24)